La Reciella de la Factoría programa cuatro actividaes infantiles pal primer semestre de 2018

Enmarcaes dientro de les actividaes entamaes pola Estaya de la Llingua

Van entamar el 9 de febreru col espectáculu de marionetes La neña de les trences al revés, de la compañía El Callejón del Gato. Toles actividaes van desenvolvese na Factoría Cultural, a les 19 hores, con entrada llibre hasta completar aforu

Cartel de La Reciella de la Factoría Cartel de La Reciella de la Factoría

La programación del ciclu La Reciella de la Factoría pa la primer metá l'añu inclui cuatro actividaes infantiles. Les neñes y los neños d'Avilés podrán disfrutar d'espectáculos de marionetes, teatros de sombres, canciones y cuentacuentos en llingua asturiana.

La primer cita ye pal vienres 9 de febreru, cola representación del espectáculu de marionetes La neña de les trences al revés, a cargu de la compañía El Callejón del Gato. Trátase d'una obra que tien como puntu de partida'l cuentu col mesmu nome escritu por Iris Díaz Trancho.

El vienres 23 de marzu sedrá'l turnu del grupu de teatru de sombres El Turnebís del Tribilín, encargáu de representar Cuentos y lleendes. Ye un espectáculu con música en direutu, basáu en cuentos y romances recoyíos de la tradición oral. Per otru llau, el 20 d'abril van sonar Canciones infantiles, interpretaes en direutu pol Coru la Reciella del Conservatoriu Julián Orbón, cola direición de la profesora Isabel Baigorri Sáenz.

La programación de La Reciella de la Factoría para este primer semestre de 2018 termina'l vienres 11 de mayu, cola actividá de cuentacuentos Valentina quier un pexe, a cargu de la actriz y tamién autora del cuentu, Olga Cuervo.

Toles actividaes empiecen a les 19:00 hores nel Espaciu Escénicu de la Factoría Cultural d'Avilés (Avenida de Portugal, 13) y sedrán d'entrada llibre  y de baldre, hasta completar aforu. Nun se va poder entrar na sala n'entamando les representaciones.

El ciclu La Reciella de la Factoría ta organizaú pola Estaya de la Llingua en collaboración cola asociación Reciella Families pol Asturianu. Ta dientro la programación que'l Conceyu d'Avilés entama tolos años pa normalizar la llingua asturiana ente les xeneraciones más moces.

Programación de La Reciella de la Factoría

Primer semestre 2018

9 de febreru

• 19 hores. La neña de les trences al revés, por El Callejón del Gato. Un espectáculu de marionetes que tien como puntu de partida'l cuentu de la escritora Iris Díaz Trancho.

23 de marzu

• 19 hores. Cuentos y lleendes, por El Turnebís del Tribilín. Teatru de sombres con música en direutu, basáu en cuentos y romances recoyíos de la tradición oral.

20 d'abril

• 19 hores. Canciones infantiles, pol Coru de La Reciella. Canciones infantiles interpretaes pol coru La Reciella del Conservatoriu Julián Orbón, dirixíu pola profesora Isabel Baigorri Sáenz

11 de mayu

• 19 hores. Valentina quier un pexe, de Olga Cuervo. Cuentacuentos a cargu de l'actriz y tamién autora del cuentu, Olga Cuervo.

Exposición fotográfica "Factoría Sound"

Factoría Cultural ( Avenida de Portugal, 13). Avilés

Jueves 24 Mayo, 09:00 h.

Exposición Las fosas del olvido